Obchodní a servisní podmínky

Öbchodní a servisní podmínky

Všechny požadavky na opravu technologie daného zákazníka musí být nahlášeny e-mailem na: servis@integart.cz

Opravy nezadané v rámci výše uvedeného nejsou považovány za oficiální nahlášení servisního zásahu.

Nástup technika na nahlášený servisní zásah u zákazníka se realizuje max. do 16 pracovních hodin od nahlášení požadavku. Ve výjimečných případech se však tato lhůta může prodloužit v návaznosti na vytížení servisních techniků.

Pracovní doba: Po – Pá: 8:00 – 17:00

Po zadání servisního požadavku bude žadatel kontaktován příslušným technikem dle teritoriálního rozdělení a bude mu oznámen datum zahájení opravy nebo odpovídajícího servisního zásahu.

V případě požadavku na expresní vyřešení problému, je možné tuto službu vyžádat, avšak zde bude účtován jednorázový poplatek „Servis plus“ dle sazby za servisní úkony a to i v době záruky. Tuto službu nelze nárokovat, záleží na volné kapacitě techniků.

Ceník servisních služeb:

Popis Česká republika Slovensko
Tarif A:
HP Latex series 3×00 a Latex 1500
2 700,- Kč/hod. 100,- EUR/hod.
Tarif B :
HP Scitex FB series, HP Latex series 3×0, Summa F-series, SummaCut, Summa S Class, Kala laminátory, Keencut
1 350,- Kč/hod. 50,- EUR/hod.
Sazba SERVIS PLUS 3 000,- Kč 110,- EUR
Přepravní náklady technika v záruční i pozáruční době stroje 8,- Kč/km 0,40 EUR/km
Paušál Praha 270,- Kč x
Paušál Brno 270,- Kč x
Paušál Bratislava x 10,- EUR
Paušál Košice x 10,- EUR

Servisní zásah se provádí v pracovní dny (pondělí – pátek) od 8:00 do 17:00. Minimální účtovaný čas servisního zásahu je 0,5 hod., účtuje se každá další započatá půlhodina práce. Cestovné servisního technika se počítá od jednoho z měst, kterému je nejblíže (Praha, Brno, Bratislava, Košice). Veškeré servisní zásahy mimo pracovní dobu budou účtovány dvojnásobek z ceny.

Podmínky pro dopravné a příjezd technika:

Dopravné na místo instalace nebo opravy technologie se účtuje dle výše uvedeného ceníku servisních služeb.

Dopravné je hrazeno na základě teritoriálního umístění technologie. Pro Čechy je výchozím výjezdním místem Praha, pro Moravu je výchozím místem Brno a pro Slovensko je výchozím místem Bratislava resp. Košice.

Ostatní doplňující podmínky:

Místem dopravy pro dodání technologie nebo opravy se myslí poštovní adresa uvedená v kupní smlouvě o nákupu technologie nebo zadaná adresa v „Žádosti o servis“, pokud není uvedeno jinak.

Veškeré manipulace s dodanou technologií v objektu klienta, nejsou obsaženy v ceně dopravy ani případného servisního zásahu, jsou hrazeny zvlášť klientem.

Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH.

Ostatní dokumenty ke stažení

Všeobecné obchodní podmínky pro velkoobchodní poskytování služeb
Všeobecné obchodní podmínky pro maloobchodní poskytování služeb
Reklamační řád
Reklamační řád pro reklamaci služeb
Všeobecné obchodní podmínky pro velkoobchodní prodej zboží
Všeobecné obchodní podmínky pro maloobchodní prodej zboží
Reklamační protokol
Reklamační protokol – služby
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Podmínky užití webového rozhraní